POLITICA DE RETURNARE A PRODUSELOR
Conform Ordonanței nr. 130/2000 (actualizata de OUG 34/4.06.2014) privind regimul juridic al contractelor la distanța „Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantul că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului”.
Conform OUG 34/2014, produsele alimentare si cosmetice constituie produse care sunt sunt exceptate de la dreptul de retur.
Totuși, www.neera.ro vă oferă posibilitatea de a returna produsele în termen de 5 zile lucrătoare, după o notificare în prealabil la adresa de email: neeraromania@gmail.com sau la numărul de telefon: 0748038743.
Atenție, trebuie să trimite-ți în prealabil o fotografie cu sigiliul întreg al produsului !
IMPORTANT!
Produsele pentru care nu se acceptă returul sunt:
– Produse desigiliate (desfăcute)
– Produsele deteriorate (care prezinta modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri sau alte semne de uzură)
– Produsele descompletate.
Condiții de retur:
- Produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit.
• Returul se face cu ambalajul produsului și etichetele intacte.
• In cazul in care produsul este perisabil (alimente, suplimente) produsul va fi returnat doar dacă ambalajul nu a fost deschis
Procedura de retur:
PASUL 1
Returnarea se face anuntând în prealabil intenția de retur printr-o sesizare scrisa sau verbală respectiv trimiterea unei fotografii a produsului întreg, cu sigiliul intact prin una din cele 2 modalități:
– la adresa de email neeraromania@gmail.com
– la numarul de telefon 0748038743
Se vor specifica numărul și data facturii aferentă comenzii sau referința comenzii plasată pe site-ul nostru, precum si numele produsele si cantitatea solicitată spre returnare.
PASUL 2
Un operator va prelua cererea dumneavoastra de retur si va va ajuta sa efectuati procedurile necesare pentru a finaliza returul.
PASUL 3
Clientul trimite coletul împreună cu toate documentele primite inițial, achitând integral cheltuielile pentru returul coletului și va comunica un număr de cont în care să se facă returnarea sumei returului solicitat (in cazul returului produselor neconforme sau deteriorate din cauza vânzătorului www.neera.ro taxele de retur se vor suporta de noi SC ENERGYS VICTORY CROWN SRL.
PASUL 4
Suma achitată inițial de client – fără taxele de transport – va fi rambursată în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea integrală și verificarea coletului de retur la sediul www.neera.ro în contul comunicat de solicitantul returului.
Colet returnat fara anunț în prealabil:
În cazul în care nu se respectă procedura de returnare, iar clientul trimite coletul retur fără anunț în prealabil, ne rezervăm dreptul de a nu accepta returul.
Noi, ENERGYS VICTORY CROWN SRL ne rezervăm dreptul de a refuza colaborarea cu clienții care abuză de dreptul de a cumpăra.
www.neera.ro va încerca întotdeauna să rezolve orice sesizare pe cale amiabilă, prin întelegere între cele două părți. În acest sens va punem la dispoziție o adresă de email spre care puteti direcționa orice sesizare sau reclamație la care vă vom răspunde în maximum 10 zile calendaristice: neeraromania@gmail.com.
În cazul în care rezolvarea pe cale amiabilă nu este posibilă, se vor aplica prevederile legislației românești în vigoare.